SUPPORT

Je kunt via het formulier hier rechts een ticket aanmaken om bv een reparatie aan te melden of gewoon je probleem kenbaar te maken. Heb je direct support nodig dan kun je hier onze eigen Remote Support Tool, downloaden. Zet je naam in het bovenste veld en klik rechtsonder op de startknop. Of download direct onze TeamViewer Applicatie en geef na installatie het ID nummer met je ingestelde wachtwoord per email door aan support@hightechhilversum.nl.

Kosten zijn hiervoor € 25,00 per sessie en dit geschiedt uitsluitend op afspraak.

Door je gegevens te mailen ga je akkoord met onze voorwaarden.

De betaling vindt plaats middels een Tikkie of iDEAL betaalverzoek. 

   Support aanvraag

Gelieve de bevestiging thuis uit te printen en bij inlevering mee te nemen. Zet hier ook uw wachtwoord op en AppleID gegevens met pincode indien van toepassing…. in blokletters graag ….

1 + 2 =

Attentie: i.v.m. extra security voor jou én voor ons dien je de procedure hiernaast 3X uit te voeren. Dus: uitkomst van het sommetje, daarna de knop ‘INDIENEN’, en dat 3 maal herhalen.

Share This